SIRA NO |
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (ENGEÇ SÜRE) |
1 |
Kamu düzeni ve Güvenliği, Kişi Sağlığı ve Güvenliği, Toplum Sağlığı, Su Kaynakları ve Sulak Alanlar ile Doğaya Yönelik Ani Tehditler ve Mala Yönelik Zararları İçeren Durumlara İlişkin Her Türlü Çağrıyı Karşılayarak Çağrı Yönlendiriciye Aktarmak |
|
26 Saniye |
2 |
Çağrı Alıcıların Sistem Üzerinden Göndermiş Olduğu Acil Yardım Taleplerini Diğer Birimlerle Koordinasyon İçerisinde Kendi Kurumunun İmkanlarını Kullanarak Sevk ve Koordine Eden ve Çağrı Merkezinde Kurumunu Temsil İçin Görevlendirilen Personelce Kaynak Atamak. |
|
115 Saniye |
3 |
3071 Sayılı Dilekçe Hakkının Kullanılmasına Dair Kanunu Kapsamındaki Muhtelif Konular |
|
30 gün |
4 |
Bilgi Edinme ve CİMER Aracılığıyla Yapılan Müracaatlar |
|
30 Gün |
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürece tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri: 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü |
İkinci Müracaat Yeri: Vali Yardımcısı |
Adı Soyadı : Alpaslan CEYHAN |
Adı Soyadı : Yunus Emre TEMEL |
Unvan : 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü |
Unvan : Vali Yardımcısı |
Telefon : 0346 223 0112 |
Telefon : |
Posta : 112acm@sivas.gov.tr |
E-Posta : |