KHS Altınyayla Kaymakamlığı

SIRA NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ

(ENGEÇ SÜRE)

1

Vatandaşlardan Elden veya Posta ile Gelen Dilekçeler

  • Kaymakam ya da Müdür tarafından havale edilmiş dilekçe

25 Gün İçerisinde

2

Yabancı Resmî Belgelere Apostille Yapılması

  • Vatandaşlarca Lahey Sözleşmesine taraf Ülkelere gönderilecek olan resmî belgeler

1 Gün

3

Ayniyat ve Mutemetlik İşleri

  • Personelin mali iş ve işlemleri ile ilgili belge ve yazılar

Zaman Kaybedilmeden

4

Sicil ve Özlük İşleri

  • Personelin Sicil, Özlük iş ve işlemleri ile ilgili belge ve yazılar

Zaman Kaybedilmeden

5

Evrak Havalesi

  • Kaymakamlık İmza Yetkileri Yönergesiyle İlçe Yazı İşleri Müdürüne devredilen resmi evrak ve yazılar

İvedilikle

6

Vatandaşlarca Yurtdışına Gönderilecek Sağlık Raporları

  • Vatandaşlarca yurtdışında kullanılmak üzere alınan sağlık raporları ve laboratuvar sonuç belgeleri

1 Gün

7

İlçede Teşkilatı Bulunmayan Kurum Personellerine Verilen Sevk Kağıtları

  • Sevk kâğıdı talep edenin dilekçesi ve izin belgesi

İvedilikle

8

Yurtdışı Bakım Belgesi Verilmesi

  • Muhtar Tarafından Onaylanmış Matbu Yurtdışı Bakım Belgesi

2 Dakika

9

Muhtar İmza Sirküleri Tasdiki

  • Muhtarın İmza ve Mührünü Taşıyan Belge

2 Dakika

10

Muhtarlık Belgesi

  • 1 Adet Fotoğraf

3 Dakika

11

Belediye Başkanlık Belgesi

  • 1 Adet Fotoğraf

3 Dakika

12

Dernek Kuruluşu

  • Kurucular tarafından her sayfası imzalanmış Üç adet dernek tüzüğü, (kurucuların tarafından her sayfası paraflı) son sayfası kurucu üyelerin veya yönetim kurulu üyelerinin
  • İsim ve soy isimlerinin açılması ve yönetim kurulu üyelerince imzalanması, Nüfus cüzdan
  • Fotokopileri, kurucu üyeler formu ile adli sicil belgeleri.

1 Hafta

13

Dernek Genel Kurul Sonuç Bildirimi

  • Divan başkanı, yardımcıları, genel kurul toplantı tutanağı örneği, genel kurul sonuç bildirimi (Yönetim ve Denetim Kurulu üyeliğine seçilenler yazılacak)
  • Tüzük değişikliği yapılmış ise, tüzüğün değişen maddeleri yeni ve eski ile

Yasal Süresi Olan 15 Gün

14

Değişiklikleri Bildirme Başvurusu

  • Genel kurul veya yönetim kurulu toplantısını izleyen 30 gün içerisinde (5253/23. Md.) Yönetim kurulu değişikliğine dair karar fotokopisinin dilekçe ile başvurusu,
  • Adres değişikliği yapılmış ise, (5253/24. Md.)
  • Organlarda yapılmış ise, (5253/25. Md.)
  • Derneklerin tüzüklerinde yapılan değişiklik ise, Genel Kurulu izleyen 30 gün içinde Genel kurul sonuç bildirimi ekinde Mülki İdare Amirliğine bildirilir.

15 Gün

15

4341ve 4109 Sayılı Muhtaç Erbaş ve Er Ailelerinin Ücretsiz Tedavisi Hakkında Kanun Kapsamında Asker Ailelerine Muhtaçlık Belgesi

  • Muhtarlık Onayı (Müdürlüğümüzce verilen matbu evrak)

1 Hafta

16

Askerlik Karar Talepleri

  • Askerlik Şube Başkanlığından gelen talep yazısı

15 Gün

17

Birebir görüşme ile başvuru alma

  • Başvuru yapan vatandaşın sözlü ifadesi

30 Gün

18

Telefon ile başvuru alma

  • Alo Başbakanlık (Tel:150) ile alınan başvurular

30 Gün

19

Mektup ve dilekçe ile başvuru alımı

  • Vatandaşın talebi doğrultusunda yazmış olduğu dilekçe ve mektuplar

30 Gün

20

İnternetten e-mail yoluyla başvuru alma

  • İnternet aracılığı ile ilgili sitelere e-mail yoluyla yapılan başvurular

30 Gün

21

Can güvenliği talepleri

  • Mektup, Dilekçe ve telefon aracılığıyla veya şahsen yapılan başvurular

İvedilikle

22

Telefon ya da birebir vatandaşı bilgilendirme

  • Vatandaşı, öğrenmek istediği konuda bilgilendirmek veya bilgiye daha rahat ulaşabilmek için yapmış olduğu sözlü talep

İvedilikle

23

2820 sayılı Siyasi Partiler Kanunu

  • Parti Teşkilatı Kongresi (Yönetim Kurulu, Dilekçe, Adli Sicil, İkametgâh, Nüfus Cüzdan Örneği
  • Atama Usulü (Parti Atama yazısı, Dilekçe, İkametgâh, Adli Sicil Kaydı, Nüfus Cüzdan Örneği
  • Yeni Yönetim Tablosu)
  • Adres Değişikliği

15 – 30 Gün içerisinde

24

Mektup ve Dilekçe ile Başvuru Alma

  • Vatandaşın talebi doğrultusunda yazmış olduğu dilekçe ve mektuplar

30 Gün

25

Başvuru Kutuları Aracılığı ile Başvuru Alma

  • İl merkezinin çeşitli noktalarında bulunan İnsan Hakları Başvuru
  • Kutularından çıkan mektup, dilekçe ve somut notlar.

30 Gün

26

İnternetten E Mail Yoluyla Yapılan Başvurular

  • Bakanlığın internet sitesinden ilgisi nedeni ile kurulumuza yönlendirilen ve diğer e- mailler

30 Gün

27

Telefonda Ya Da Birebir Vatandaşı Bilgilendirme

  • Vatandaşı, öğrenmek istediği konuda bilgilendirmek veya bilgiye daha rahat ulaşabilmek için yapmış olduğu sözlü talep

İvedilikle

28

Randevu Talepleri

  • Randevu talebinin telefonla ya da bizzat Özel Kalem Bürosu (Sekreterlik)’den alınması

24 Saat

29

Makamla Telefonla Görüşme Talepleri

  • İlgilinin Makam Sekreterliğini araması ve sekreter tarafından istenen bilgileri vermesi, alınan bilgilerin Makama arzı, Makamın uygun görmesi/görmemesi

24 Saat

30

Özel Mektuplar

  • Özel mektubun (dilekçe) Makama posta/faks yoluyla veya elden ulaştırılması
  • Elden sunulacak Özel Mektubun dilekçe formatında ise İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü'ne (evrak kayıt) kaydettirilmesi kayıt numarasının ilgili tarafından alınmasını müteakip Sekreterliğe verilmesi.
  • Özel Mektup Makama hitaben yazılmış ve kapalı zarf içerisinde zarfın üzerinde "Kişiye Özel" ibaresi var ise mektubun İlçe Yazı İşleri Müdürü tarafından zarfın açılmadan Makama arz edilmesi

24 Saat

31

Davetiyeler

  • Özel mektubun (dilekçe) Makama posta/faks yoluyla veya elden ulaştırılması
  • Elden sunulacak Özel Mektubun dilekçe formatında ise İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü'ne (evrak kayıt) kaydettirilmesi kayıt numarasının ilgili tarafından alınmasını müteakip Sekreterliğe verilmesi.
  • Özel Mektup Makama hitaben yazılmış ve kapalı zarf içerisinde zarfın üzerinde "Kişiye Özel" ibaresi var ise mektubun İlçe Yazı İşleri Müdürü tarafından zarfın açılmadan Makama arz edilmesi.

24 saat

32

Protokol İşleri

  • İl Protokol Listesinde yer almayı talep eden kurum, kuruluş veya sivil toplum örgütünün bu talebini yazı ile Kaymakamlık Makamı (İlçe Yazı İşleri Müdürlüğüne) bildirmesi.

30 Gün

33

Birebir Görüşme ile Başvuru Alınması

  • CİMER (Tel: 150) ile alınan başvurular

30 Gün

34

Telefon ile Başvuru Alma

  • Dilekçe
  • Yönetim kurulu kararı
  • Noter Tasdikli Kira Kontratı
  • Apartman ise apartman yönetiminin muvafakati

30 Gün

35

Mektup ve Dilekçe ile Başvuru Alma

  • Vatandaşın talepleri doğrultusunda yazmış olduğu dilekçe ve mektuplar

30 Gün

36

İnternetten E-Mail Yoluyla Başvuru Alma

  • İnternet aracılığı ile ilgili sitelere e-mail yoluyla yapılan başvurular

30 Gün

37

Can Güvenliği Talepleri

  • Mektup, dilekçe, telefon aracılığıyla ya da şahsen yapılan başvurular

İvedilikle

38

Telefonda veya Birebir Vatandaşı Bilgilendirme

  • Vatandaşı, öğrenmek istediği konuda bilgilendirmek veya bilgiye daha rahat ulaşabilmek için yaptığı sözlü talep

İvedilikle

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürece tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri: Altınyayla Kaymakamlığı

İkinci Müracaat Yeri: Kaymakam

Adı Soyadı       : Bayram KUYUCU

Adı Soyadı       : 

Unvan              : İlçe Yazı İşleri Müdürü

Unvan              : 

Telefon             : 0346 681 22 29

Telefon             : 0346 681 22 29

Posta               : 58.altinyayla@icisleri.gov.tr

E-Posta            : 58.altinyayla@icisleri.gov.tr

 

 

 

Bizi Takip Edin

Akdeğirmen Mah. Şehit Ömer Halisdemir Cad. No: 4 58020 Merkez/SİVAS
+90 346 224 44 88