SIRA NO |
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (ENGEÇ SÜRE) |
1 |
Valiliğe bizzat başvuru yapan vatandaşlarımızı güler yüzlü, samimi ve güven verici bir şekilde karşılamak; Vatandaşların dilek ve taleplerini dinleyerek başvurularına ilişkin sorularını ayrıntılı olarak cevaplamak. |
|
5 - 10 Dakika |
2 |
Valiliğe bizzat başvuru yapan vatandaşların talep ve beklentilerine ilişkin başvurularını Açık Kapı Sistemine kaydetmek, ilgili kuruma yönlendirmek ve başvuruların takibini yaparak öngörülen süre içerisinde başvuruları sonuçlandırmak. |
|
7 İş Günü |
3 |
e-devlet , www.acikkapi.gov.tr ve mobil cihazlara yüklenebilen Açık Kapı Uygulaması üzerinden, Açık Kapı Sistemine yapılan başvuruları ilgili kurumlara yönlendirmek ve başvuruların takibini yaparak öngörülen süre içerisinde başvuruları sonuçlandırmak. |
|
7 İş Günü |
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürece tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri: Açık Kapı Şube Müdürlüğü |
İkinci Müracaat Yeri: Vali Yardımcısı |
Adı Soyadı : Osman CANPOLAT |
Adı Soyadı : Şakir Öner ÖZTÜRK |
Unvan : Açık Kapı Şube Müdürü |
Unvan : Vali Yardımcısı |
Telefon : +90 (346) 224 44 88 |
Telefon : |
e-Posta : |
e-Posta : |